Re: Windows 2003 Server - jaki (darmowy lub OpenSource) soft do obsługi kopii zapasowych ?

Autor: Ziemek Borowski <ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 23:29:28 MET

Wojciech Ściesiński na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
> Witam,
> czy ktoś może mi polecić jakiego softu użyć do tworzenia kopii i
> zarządzania nośnikami kopii zapasowych - system to Windows 2003 Server,
> streamer Tandberg 70/140.

A ta obcięta wersja ntbackupa co jest w systemie tego Tandberaga nie
wspiera? (nie to by takie rozwiązanie było super wygodne, zwłąszcza
zarządzanie nośnikami ale... już za nią zapłąciłeś). :)

Osobiście lubię BackupExec (choć wersji 10 jeszcze nie wdrożyliśmy).