Re: Program do analizy logów IIS

Autor: Ziemek Borowski <ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 18:12:20 MET

Tomasz Onyszko na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> awstats.sourceforge.net

ja, poza WebTrends-ami, używam analoga www.analog.cx. Do podstawowych
spraw wystarcza (webtrends z prawie 1GB logów dziennie i pomysłem
ładowania wszystkiego do słabiutkiej bazy i potem usuwania był takim
sobie pomysłem). przez pewien czas przyglądałem się webalizerowi --
ale jakoś mi nie leżał. Choć rzeczywiście awstats wygląda fajnie (tylko
ten perl, nie lubię jakoś w środowisku Win32).

Dla bardziej skomplikowanych analiz (np. podział ruchu w GB według AS-ów,
a zwłaszcza AS-ów TP SA) wgrywam logi do MS SQL-a ;). Daje się coś takiego
out-of-box zrobić w awstacie?