Re: Kabel sieciowy odłączony ....

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 17:23:24 MET

> Mialem w pracy wiele takich problemow. Problem znikal zawsze po wymianie
> karty.

A więc jeszcze raz po kolei:
- switch 3Com sprawny nie blokowane MAC
- przejścia sprawdzane testerem
- inny komp z WIN98 SE na tym gniazdku działa
- w tego "złego" wsadziłem drugą kartę i ten sam efekt
- ten "zły" wpięty do tego samego switch'a ale pod inne gniazdko konkretnie
pod to na którym był instalowany działa
Wniosek, komputer jest dobry, sieć jest dobra, pomyślałem że system powalony
ale skoro działa na stanowisku na którym go uruchomiłem to już nie wiem
czego szukać