Re: BootIT czy Ghost?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 14:37:57 MET

On Fri, 28 Jan 2005 13:07:28 +0100, Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dobre ;-).

Taką funkcję mogłyby jakieś wirusy udające Ghosta robić ;-) Ale więcej nie
powiem :P

> Fakt. Tylko że miejsce takiego switcha widziałbym raczej w BIOS-ie płyty
> głównej. A z innych rozwiązań widziałem opisy kart HDSafe, które coś
> takiego właśnie robią; można dysk formatować, partycjonować itd., a
> stara zawartość wraca po restarcie.

Wiesz, jakoś nie ufam takim kartom, mimo zapewnień rozmaitych ludzi, że "to
naprawdę działa". Wolałbym taki właśnie przełącznik. Np w formie
przejściówki do złącza IDE/SCSI. Nie wiem jak to jest przy SATA bo tam są
inne układy sygnałów w kablu :/ a do przejściówki dołączony przełącznik i
jazda... ale fantazjować na razie o tym można ... choć podobno gdzieś w
sieci sprzedawano kable ATA z dołączonym takim przełącznikiem.

--
Pozdrawiam
Piotrek