Re: PQ Partition Magic i problem z twardzielem

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 12:56:20 MET

Pewnego pięknego dnia Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> pisze co następuje:

> Uważaj - Partition Magic zepsuje Ci bootsektory partycji i będziesz
> płakał... nie ufam mu ani trochę i na pewno nie pozwoliłbym mu na
> "naprawianie" nieistniejących błędów.

Wiec sluszne moje obawy... Wiedzialem, ze sie odezwiesz ;) Dzieki. Cos mi
sie wydaje, ze masz kilka swoich ulubionych programow... Oczywiscie zrobie
jak mi zalecasz i sie odezwe. Juz kiedy pomagales mi z odzyskaniem mbr...
Zaczalem regularnie czytac te grupe, przyjemne zrodlo wiedzy...

--
Pozdrawiam
Jacent