Zostałem "szczęśliwym" posiadaczem usługi AD - Pomocy

Autor: Sawa <Pan_S_at_S.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 08:39:30 MET

Witam!
Wygląda to tak:
Firma 12 komputerów wszystko działające do tej pory Ok. nie wydolny był
tylko komp z serwerem SQL wiec szef postanowił kupić maszynę serwerową, jako
serwer SQL i plików. Panowie po dostarczeniu serwera wkręcili szefowi jak to
będzie cudownie jeśli zrobi się w firmie AD ;-| Przeszedłem juz przez
przyłączanie wszystkich do domeny i przestawianie istniejących kont ;-/
teraz mam problem z prawami. Jako że jestem całkowity lamer w tym temacie
proszę o jakąś pomoc skierowanie do źródeł na stronach www itp.
Serwer 2003 SBS Chciałbym ustawić 9 użytkownikom aby na swoich komputerach
byli panem i władcą, pełne prawa dostępu itp. jednak aby nie mogli sie oni
logować swoim loginem i hasłem na inne komputery a do serwera mieli tylko
dostęp do plików udostępnionych i do programu korzystającego z bazy SQL.
Jeśli pytania wydaja się wam śmieszne sorki ale liczę na jakieś
wskazówki....

S.