Re: Brak możliwości zalogowania lokalnego, zdalne działa

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 20:57:02 MET

Paweł Goleń wrote:

> Hm, a co ma piernik do wiatraka? W tym przypadku w roli piernika
> występuje usługa RemoteAccess a w rolę wiatraka wciela się usługa
> TermService? Jak koniecznie chcecie grzebać po rejestrach, to szukajcie
> ustawienie o magicznej nazwie MaxDisconnectionTime.

Faktycznie - nie doczytałem. Grzegorz pisał o tym i o tym i coś mi się
pomerdało :(. Prostując: wartość dword "MaxDisconnectionTime" w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows NT\Terminal Services
Wartość wyraża czas w milisekundach po którym rozłączona sesja
terminalowa zostaje zakończona.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk