[win 2003] Odtworzenie dysku dynamicznego

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 16:40:04 MET

Przez przypadek zaznaczyłem opcję "convert to dynamic disc" w podstawowym
dysku. Po tej operacji system mi się nie bootuje, a po podłączaniu dysku
do innych systemów albo wogóle nie widać partycji(w2k) albo widać je jako
partycje typu SFS(??) (linux). Czy jest jakiś w miarę prosty sposób na
przywrócenie w ten sposób utraconych partycji albo chociaż danych?