Veritas NetBackup, klient na NT i "none of the files exist"

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 14:29:51 MET

Ano właśnie. Mam taki problem. Mam sobie NetBackupa 4.5 na serwerze z
W2k i mam jako jednego z klientów komputer z NT4Srv. I policy, w którym
mam LOCAL_DRIVES i SYSTEM_STATE ładnie mi zrzuca zawartości dysków,
natomiast SYSTEM_STATE wypisuje, że "none of the selected files exist"
(or compatible, nie pamiętam dokładnego brzmienia). I nie bardzo wiem
nawet po której stronie szukać problemu :-/

--
\------------------------/ Microsoft  Office  2000:  Mozliwosc  cofania
| http://epsilon.eu.org/ |