BootIT czy Ghost?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 13:34:17 MET

Witam
Spotkałem się z dziwnym problemem przy kopiowaniu partycji ...
Mam 2 dyski - (40GB i 17GB)
1: Partycja 1, 3GB, zajęte 2.4GB
   Partycja 2, 35GB, zajęte 9,5GB
2: Czysty

Chciałem skopiować partycję 1 rozszerzając ją do 5GB. Poszło bez problemów.
Na pozostałych 11GB chciałem "upchnąć" dane z partycji 2 dysku 1.
Odpalam BootIT i ... niestety - opcja Paste przy kopiowaniu partycji jest
nieaktywna. Czyżby BootIt nie umiał przenieść tylko danych?
Ghost radośnie kopiuje właśnie dane na komputerze obok ...

Czy ktoś spotkał się może z takim problemem i zna rozwiązanie?

--
Pozdrawiam
Piotrek