Re: gpedit.msc i pojechałem za daleko

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 09:47:41 MET

W dniu Wed, 26 Jan 2005 23:21:56 +0100, osoba określana zwykle jako
Piotr Krzyżański pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Gdybyś już miał cmd to:
>secedit /configure /cfg %windir%\repair\secsetup.inf /db secsetup.sdb /verbose
>mmc też nie masz z uruchom?

W ogóle nie miałem "uruchom". Wyciąłem sobie :-)
Tryb awaryjny też nie pomagał. Tryb awaryjny z wierszem polecenia
wyświetlał, że "znak zachęty został zablokowany".
Na szczęście miałem tam klienta Novellowego. Po zalogowaniu na
administratora nie mogłem wprawdzie ruszyć polis, ale mogłem we
właściwościach tegoż klienta przestawić, żeby pierwsze logowanie było
novellowe. I poszło już z górki. Po novellowym logowaniu zaaplikował mi
policy z ZEN Worksów. :-)

Pozdrawiam

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Archimedes  of  Borg:  "Eureka!  You will be
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' assimilated!"