Re: Pytanie o zagadkowe sesje

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 19:47:16 MET

"Ostrowski Jarosław" <pigobocian@gazeta.pl> wrote:

> Może to są nie ukończone sesje?? Ewentualnie próby logowań.
> Ale w logach nic nie ma, co do nie udanych prób logowań.

W zaawansowanych właściwościach tcp/ip wyfiltruj sobie
porty 135-139. Zobacz wtedy co się będzie działo, bo na moje
to jakieś 'blasterki' i inne robactwo do Ciebie puka.
Jeśli na tej Neo nie masz takiej opcji, to doinstaluj MS-Loopback.
Pamiętaj, że filtrowanie dotyczy wszystkich kart sieciowych.

Piciu