Rozkonfigurowane polaczenie lokalne

Autor: Grzesiek <cumuluse_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 14:48:56 MET

Czy spotkaliście się z sytuacją samoczynnego rozkonfigurowania
statycznych ustawień sieci w WinXP. Ostatnio miałem taką
sytuację w LANie ok. 30 różnych kompów, różnych konfiguracji
w jednym czasie 10 jednostek ustawiło konfigurację automatyczną (DHCP)
a, że serwera DHCP nie mam - efektem było nie działanie sieci.

Co mogło być przyczną. Jak temu zapobiec w przyszłości?
Czy to przypadek, wirus, swiadomie działanie jakiegoś softu wewnątrz sieci?

--
Grzesiek