Client VPN w Windows XP Home - problem

Autor: HiLL <hill_at_00000imi.pcz.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 21:14:43 MET

Witam,

Mam wystawiony w firmie serwer VPN, ktorym lacze sie ze swojej sieci
lokalnej za NAT-em. Protokol tunelowania VPN jest ustawiony na PPTP. Pytanie
tyczy sie tego systemu z tematu. Jedynie z nim mam problem! Lacze sie bez
probelmu z serwerem VPN z komputerow z Windows2000 lub z Windows XP Prof.,
natomiast z XP Home nie moge sie polaczyc(przy identycznych ustawieniach
polaczenia vpn na kazdym systemie) :( Wyglada tak jakby wykladal sie na
uzgadnianiu parametrow za pomoca protokolu LCP(Link Control Protocol),tzn.
klient wysyla do serwera ramki LCP ale serwer nie odpowiada na nie i w koncu
wysyla pakiet TCP konczacy polaczenie z flagami FIN,ACK i klient odpowiada
na zakonczenie polaczenia rowniez FIN,ACK. Nie moga uzgodnic sposobu
uwierzytelniania na poczatek.
Probowalem cos w necie znalezc ale poddalem sie:(

Gdyby ktos spotkal sie z takim probolemm, moze wspomoze mnie swoja wiedza:)
Pozdrawiam,
HiLL