wylaczanie komputera

Autor: Michał <putiq_at_tlen.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 19:51:41 MET

Witam,

Wiem ze bylo duzo razy ale niestety nie wiem jak sobie z tym problemem
poradzic.

Po wybraniu wylacz komputer (lub nacisnieciu power) -> niebieski
ekran z napisem Trwa zamykanie systemu windows, po chwili slysze ze
dyski sie wylaczaja, ale komputer sie nie wylacza, nie reaguje takze na
przycisk power. Trzeba resetowac a nastepnie wylaczyc powerem.

Po wybraniu wstrzymaj -> komputer wstrzymuje prace prawidlowo, przenosi
ustawienia do pamieci RAM i wstrzymuje dyski, prace zasilacza, wiatrakow
itd. Po
nacisnieciu power bardzo szybko komputer wstaje z zalogowanym uzytkownikiem.
Czyli wszystko gra.

Uruchomienie ponowne takze bez zarzutu.

Wszytskie aktualizacje ze strony microsoftu sa zainstalowane, lacznie z SE2,
po wejsciu do opcji zasilania i klknieciu zakladki zaawansowane mam :

Zawsze pokazuj ikone na pasku zadan - odznaczone
Monitoruj o podanie hasla, wznawiajac prace komputera.... - zaznaczone

Przyciski zasilania:
Kiedy w komputerze zostanie nacisniety przycisk zasilania: Zamknij system
Kiedy w komputerze zostanie nacisniety przycisk wstrzymania : Nic nie rob

i tyle - nie ma nic do zaznaczenia w rodzaju uzywaj zaawansowanych opcji
zarzadzania energia czy czegos takiego.

W biosie APM wlaczone

Sprzet:
Plyta glowna: Asus A7V880