Re: Pytanie o zagadkowe sesje

Autor: Ostrowski Jarosław <pigobocian_at_gazeta.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 19:21:33 MET

Mniej więcej tyle wywnioskowałem sam.
Ale.
Do jakiej usługi ci ludzie się logują.
Klient MS jest odbinowany w połączeniu neo.
Wszyscy urzytkownicy są pohasłowani.
Na kompie chodzi telnet i usługi terminalowe.
FTP też ale jako odrębny program, też pohasłowane.
Jak już wcześniej powiedziałem - na TermServ. nie ma nic,
a wyłączenie telnet nic nie daje bo sesje są tworzone nadal.
ActivePorts nie pokazuje zadnych otwartych portów
dla żadnego z tych adresów.
Głupi już jestem, bo nie widze żadnej dzióry.
Nie robią mi jak na razie żadnej szkody
ale irytująca jest świadomość, że mam takich gości.

Proszę o sugestie.