Pytanie o zagadkowe sesje

Autor: Ostrowski Jarosław <pigobocian_at_gazeta.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 11:16:52 MET

Witam.
Mam W2K3 (orłem w tym nie jestem), komputer jest podłączony do neostrady, ma
poinstalowane chyba prawie wszystkie patch'e (aktualizuje sie sam).
Brak firewall'i.
Moje pytanie:

W wierszu polecen wydanie polecenia powoduje wyswietlenie najczesciej 2-3
aktywnych sesji jako nazwy komputerow podane sa adresy IP.
W tym samym czasie menadżer zadań zakładka urzytkownicy nie pokazuje tylko
jednego bierzacego usera.
Menadżer usług terminalowych nie pokazuje zadnej dodatkowej sesji.
Zarzadzanie komputerem\sesje tez nie pokazuje nic.

Co to są za sesje, które pokazuje mi polecenie NET SESSION ??

Pozdrowienia i dzięki za podpowiedzi.