Defragmentacja lub chwilowe usuniecie pliku wymiany.

Autor: Anka S <stonoga_at_NoSPAM.poczta.fm.invalid>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 19:27:37 MET

Mam XPPro na NTFS i kłopot z defragmentacją C, bo zostawia mi pagefile.sys
w kilkudziesieciu kawalkach.
Kiedys radzilam sobie przy pomocy PEBuildera. Bootowalam z płytki, wywalałam
plik i przy następnym załadowaniu systemu wracał w jednym kawałku. Teraz cos
sie porobilo, moze to, ze mam na dusku jeszcze linuxa i PE obrazil sie.

Jak mam zdefragmentowac plik wymiany, lub go wywalic?

Pozdrawiam Anka