Re: transfer dysku to 40MB/s

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 14:44:12 MET

http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_Spec_7VT600P-RZ.htm

> hmmm; w jaki sposob diagnozowac zatem moj problem?? ktos zasugerowal,
> ze powinienem wylaczyc serwis odpowiedzialny za standardowy kontroler
> dyskow; co jeszcze moge zrobic? oczywiscie sprobuje z 4.38a, zamiast
> 4.51 czy innych nowszych - ale nie moge za mocno testowac, bo sprzet
> jest potrzebny codziennie przez kilka godzin; i musi po prostu
> dzialac;

A nie możesz po prostu zainstalować tego pakietu z pominięciem
sterowników kontrolera dysku?

No i rada - zrób kopię rejestru, może się przydać wraz z np. płytką
instalacyjną do W2k bądź XP, z której uruchomisz Konsolę Odzyskiwania. A
najlepiej jak zrobisz przedtem pełną kopię partycji z NT4, toć to dużo
nie zajmie. Polecam BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com .

/odpowiadając zmień px na pl/