Re: Problem z niechcianą stroną

Autor: Julius <_julius_at_supermedia.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 00:00:28 MET

Serwus

Użytkownik "Jacek*" <jacms_no_spam@priv5.onet.pl> napisał

> Jezeli juz dzialasz w tym kierunku to zaktualizuj do konca, bo na
> razie tak "na oko" jestes w 10/2003. ;)

Wszedłem na stronę Windows Update (wczoraj). I zrobiłem update. Nie
zauważyłem żeby można było sobie wybrać datę. Chyba żartujesz. Ale jeżeli
nie, to nie bądź taki tajemniczy i wyjaśnij o co chodzi.

A w dodatku czy mógłbyś skomentować swoją "stopkę". Bo ja jestem
początkujący i niewiele z tego rozumiem, ale mnie to frapuje.

> J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705

Pozdrowienia :-)
Julius

--
Adres jest spam-trapem. Odpisując na priv usuń podkreślenie z adresu.