Aktywacja XP a przywrócenie z image'u

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 23:45:41 MET

Witam.
Mam pytanie jakiś czas temu "zrobiłem" win XP po konfiguracji XP został
aktywowany telefonicznie - ale zanim to się stało zrobiłem image tego
komputera (dysku C) Ghost'em.Jesli teraz przywrócę system z ghosta windows
zapewne nie będzie aktywowany - czy ponowna aktywacja nie sprawi
kłopotu?Nic w systemie nie jest zmieniane z hardwar'u.Jeszcze jedno pytanie
- czy za aktywację jest odpowiedzialny jakiś plik/wpis lub podobnie którego
nadpisanie na nowym systemie spowodowało by aktywację tego samego systemu?
Oczywiście jesli nie będzie kłopotu aktywuję ponownie w Microsoft ale wolę
się upewnić czy pani nie powie mi ze taki komputer juz jest aktywowany lub
podobnie,
Dzięki z góry za pomoc.