Re: Problem z wlasciwosciami

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 22:30:54 MET

Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox@blackfox.org> napisał(a) w
wiadomości news:41F3C8FD.7050200@blackfox.org..., że:

> Sprawdź zawartość kluczy:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explore

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
> jeśli są tam jakieś wartości to je usuń - wszystkie są różnymi blokadami.

Dodam ;)
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\ActiveD
esktop
oraz identyczna lokalizacja, lecz w HKLM\.....

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt