Re: Bylo, bylo... udostepnianie udzialow w sieci lokalnej

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 15:44:13 MET

Ruby wrote:

> Wylaczone moze byc tylko wtedy, gdy model uwierzytelniania jest
> klasyczny - przy ustawieniu na uwierzytelnianie jako Gość automatycznie
> uruchamia sie proste udostepnianie.

Jeśli marzy Ci się udostępnianie czegokolwiek bez hasła to tak ma być.

> Probowalem odznaczyc proste udostepnianie po zaznaczeniu modelu
> uwierzytalniania jako Gosc - tez nic nie dawalo.

J.w. - ma być właśnie "proste".

> Dla prostego udostepniania przy probie ogladniecia moich zasobow pyta o
> haslo (oczywiscie mowa juz o innym komputerze w sieci lokalnej), przy
> wylaczonym - wyskakuje tylko komunikat "brak praw dostepu do zasobu".

Bo pewnie konto gościa u Ciebie takie hasło posiada, lub też nie jest
aktywne.

> Patrz wyzej... :-(

Patrzę, patrzę i widzę, że z Twojego czytania archiwów wynika tyle, że
albo czytałeś za szybko albo za mało - przy klasycznym sposobie
uwierzytelniania nie ma mowy o uwierzytelnieniu w sieci użytkownika z
pustym hasłem. Masz skonfigurować sobie właśnie *proste udostępnianie*,
włączyć konta "Gość" (konta bez haseł).

> Probowalem tez w zasadach zabezpieczen lokalnych dodac ten IPC$ do
> zasobow udostepnianych anonimowo - ale i tak pytal o haslo ;-)

Najpierw poczytaj co to za zasób, bo tu źle kombinujesz.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk