VMware workstation 4

Autor: Taif <taif_at_vp.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 05:07:05 MET

Witam.
Ten programik zainstalowałem na komputerze 1700+ Athlon, 256 DDR333.
Następnie postawiłem w nim wirtualnego XP i przydzieliłem mu 128 MB.
Oczywiście nie jest to demon prędkości, ale można na nim pracować.
Aplikacje się uruchamiają. Niestety, od kiedy zainstalowałem sterowniki
VMware Tools co chwilę pojawia się komunikat, że zasoby sa niewystarczające.
I nie ma tu specjalnie znaczenia jakie ustawię parametry obrazu.

Zwiększałem również przydział pamięci do blisko 200 MB, ale to również nie
dało
żadnego rezultatu.

Czyżby to znaczyło, że po użyciu sterowników zwiększa się zapotrzebowanie na
pamięć i to tak znacznie?
A jeśli tak to przy jakiej wartości taki wirtualny system pracuje w miarę
stabilnie?

Być może problem jest gdzie indziej?

Jeśli mieliście z czymś takim do czynienia bądź domyślacie się co może być
powodem takich problemów to prosiłbym was o rady.

Pozdrawiam
Taif