Re: [win2k] tryb pracy dysku UDMA -> PIO - jak?

Autor: NightHunter <grzegorz-lada_at_o2.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 21:12:16 MET

.:: vade ::. napisał(a):
> Hej,
>
> Chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob mozna zmienic tryb pracy twardziela z
> UDMA na PIO pracujac pod "dwutysiaczka".
>
> Z gory dziekuje za odpowiedz,
>
> Vade

Klikasz prawym na "mój komputer" => właściwości, zakładka sprzęt i
klikasz w "menedżer urządzeń".

Jak już będziesz w menedżerze urządzeń, to rozwijasz "kontrolery IDE
ATA/ATAPI". Teraz dwukrotnie klikasz w odpowiedni kanał (podstawowy lub
pomocniczy, nie wiem, do którego masz podpięty dysk). Jak już klikniesz
dwukrotnie i otworzy Ci się okno z właściwościami, to idziesz do
zakładki "ustawienia zaawansowane" i przy odpowiednim urządzeniu
wybierasz odpowiednie opcje (jak chcesz na PIO to wybierasz "tylko PIO"

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Łada