Re: Dysk 160 Gb nie moge nic zainstalowac

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 18:58:04 MET

Użytkownik "Michal" <misiekm73WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:13df.00000114.41f28491@newsgate.onet.pl
> Kupilem dysk 160 Gb (WG) podlaczylem go Bios go pięknie wykrył,
> włożyłem płytke z XP, leci instalacja aż do momentu, kiedy system się
> pyta o partycje. Po pierwsze pokazuje dysk jak 130 Gb, i podczas
> foramtowania wyskakuje informacja, że dysk nie może być sformatowany.
> łocochodzi???

łotochodzi, że system widzi partycje do 128 GB, a potem nadpisuje dysk
od początku.
BTW kto zakłada tak dużą partycję pod system???

303013 - Jak włączyć obsługę 48-bitowego adresowania bloków logicznych
dla dysków ATAPI w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

/odpowiadając zmień px na pl/