mapisp32.exe & terminal server

Autor: ts <t76.maupe.skasuj_at_to.skasuj.o2.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 14:41:27 MET

qaniam,
mam w firmie terminal server 2000, na nim stadko uzytkownikow i office
2000. od jakiegos czasu, losowo i sporadycznie, poszczegolni
uzytkownicy po wylogowaniu pozostawiaja po sobie proces mapisp32.exe
ktory puchnie, zajmuje do 50-60% cpu. jako ze zdarzalo sie to
sporadycznie nie szukalem specjalnie dlaczego, zabijalem taki proces
po zauwazeniu, jezeli nie zauwazylem - serwer restartuje sie co noc o
5 rano i problem znikal. ostatnio jednak zdarzylo sie dwa razy ze
terminal server odmawialwspolpracy - zalogowani nie mogli pracowac
(wolno), nowi nie mogli sie logowac (dlugo), okazywalo sie ze
napuchnietych procesow mapisp32.exe mam 2 lub 3 i wszystko lezy :(
informacje jakie znalazlem w sieci traktujace o problemach z
mapisp32.exe dotycza albo outlooka97, albo nie ma do nich odpowiedzi -
ktos sie moze z czyms takim spotrkal i z autopsji wie jak rozwiazac
problem? lub moze, jako alternatywe, ktos zna narzedie do zabijania
procesow ktore przekrocza x% cpu usage?
pozdrawiam
serwan