Re: siec w domu

Autor: mic <usedom_at_poczta.fm>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 02:33:40 MET

Użytkownik "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com> napisał w wiadomości
news:css9v8$t4i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "mic" <usedom@poczta.fm> wrote in message
> >

> Jakie sa te automatyczne ustawienia:
> adres IP
> maska
> brama
> DNS ?

IP głównego: 169.254.63.203
maska 255.255.0.0
brama domyślna
DNS (nic - pusto)

a ten drugi:
IP: 169.254.206.253
i maska (chtba taka sama 255.255.0.0) - teraz jest wyłączony wiec sprawdzić
nie moge

ale cały czas z tymi IP są problemy, np. na początku jest wszystko 0.0.0.0 i
daje napraw to mi naprawia że są te adresy po naprawie już normalne (takie
jak wyżej) ale pisze że operacja odnawiania IP nie powiodła się i żeby się
skontaktować z administratorem albio dostawcą