Padajacy XP

Autor: Moon <moonraker_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 20:02:57 MET

Witam

Mam notebooka HP nx9010 wraz z modemem GSM Sony Ericsson GC75.

Mam tez XP prof. + SP2.

Modem sluzy mi do laczenia z internetem za pomoca GPRS ideii.
Dane do routingu pobierane sa z serwera DHCP.

I tu jest maly problemik.
Kiedy modem startuje - wyszukuje siec to jest OK.
Znajduje siec i wlacza sie sygnal GPRS. Wtedy nastepuje laczenie z APN i
nastepuje pobranie danych z DHCP.
Tutaj nie ma reguly, ale czasem (tak ze 2-3 razy) wystepuje niebieski ekran
+ blad.

Blad jest taki: Z procedury DPC zostalo podjeta proba zlecenia oczekiwania,
dolaczenia lub przekazania usługi.

Potem jest jeszcze: STOP: 0xB8 (0x0,0x0,0x0,0x0).
Nie ma nigdzie napisanej o jaka usluge chodzi. Modem nie pracuje na
uslugach. Wireless manager to po prostu aplikacja ktora sie odpala. Nie ma
uslug. Ona potem odpowiada za linka sterujacego (przerwanie polaczenia),
licznik oraz aplikacje do zarzadzania SMSami.

--
Pozdrawiam
Moon