Re: polecenie find

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' <Roger7_at_poczta.onet.NO.SPAM.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 16:06:36 MET

"Tomasz Onyszko" <gekkon.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:csr1ts$1ml$1@inews.gazeta.pl...

> Wiem rogerku ze nie powinienm cie poprawiac bo przeca doskonaly jestes ale
> findstr chyba nie robi tego rekursywnie przez caly dysk

Ależ gibonku oczywiście możesz mnie poprawiać (w ograniczonym zakresie),
choć sam wiem, jak niezwykle wrażliwy jesteś na tym punkcie.

Rzeczywiście nie zauważyłem, że kolega wspomniał, iż
"..chce poszukać wyrazu 'nazwa' w całym kompie.."
Mimo pewnej elastyczności polecenia findstr nie jest ono w stanie
przeszukać np. naklejek gwarancyjnych na zasilaczu tudzież wytłaczanych
napisów na obudowie.
Ale powinien dać sobie radę z rekursywnym przeszukiwaniem wyszczególnionych
partycji na dyskach, dajmy na to c:\, d:\ i e:\

findstr /s /d:c:;d:;e: "nazwa" *.*

Warto też dodać /m - jeśli chcemy by dany plik był wypisany tylko raz.

--
Roger