Re: Win XP NTFS i przywracenie partycji C

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 11:56:05 MET

NewsAgent as "Jacek*" via <jacms_no_spam@priv5.onet.pl> agitates for
news:8gsnu09n1u2kaq5he0q4al04e20r7f0hmb@4ax.com:

> Bootowalna plytka Ghost 9 AFAIR umozliwia odzyskanie.

Fine!
A teraz o cudach i możliwosciach użytkowników WInXP :-)

Co możnaby zrobić -skutecznie-pozytywnie-konstruktywnie- z zablokowanymi
MBR-ami (przez Manager Boot Paragona) dla utworzonych partycji/dysków
czyli z *brakiem* *wyboru* *Boot* *sectorów* ( 2 WinXP --> 1. na C:\ 2.
na E:\ i do tego skasowanymi (nie wiem dlaczego) partycjami/dyskami:
podstawową C + rozszerzoną /logicznymi: E, F, G?
Dos-dr i BMW nie dają rady!
Pomysła lub patenta ktoś z obecnych ma siakiegoś?

P.S.
Nie mogę spać przez tego/tę sprawcę problemu.

P.S.S.
Dyskietki bootowalnej BM Paragon DOS ni ma!
BM z CD nie daje rady!
Linux/Unix i innych OS ni ma!