Re: dwa XP - usuniecie jednego

Autor: <olkii_at_op.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 12:39:36 MET

> prosciej bedzie zmodyfikowac boot.ini ;]
>
> --

dzieki za podpowiedz, juz jest wszystko OK.

A mam jeszcze jedno pytanie: jak w takim przpadku jest z pamiecia; bo usunalem
folder windows z dysky c, wpis z boot.ini tez, ale przeciez wtedy byly dwa
systemy i dane z pierwszego systemu chyba zostaly, przynajmniej tak mi sie
wydaje.
Nie wiem jak to jest

pozdrawiam
  olkii