jak w XP uczynic folder folderem prywatnym ?

Autor: Rafał Arciszewski <rafal_arciszewski_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 11:29:15 MET

Witam - jak ograniczyc dostep do folderu dla jednego uzytkownika?

Prawie wszyscy wiemy jak udostepniac pliki i foldery w sieci, ale ja mam
problem innej natury. Mianowicie mam 2 uzytkownikow chcem aby tylko 1 mial
dostep zalozmy do DYSKU C i D a drugi tylko do dysku C. Nie wiem jeszcze w
jaki sposob zeby ten dostep byl ograniczony haslem lub poprostu drugi
uzytkownik go nie widzial? Nio i po przewertowaniu helpa z XP trafilem na cos
takiego ze XP umozliwia stworznie folderu prywatnego dostepnego tylko dla
danego uzytkownika, to ja sladami sugerowanymi w helpie podazam podazam
nastejaca sciezka :
Zaznaczam DYSK D i w menyu rozwijany przechodze do UDOSTEPNIANIE I
ZABEZPIECZENIA
Otiera mi sie nowe okno. Przechodze do zakladki UDOSTEPNIANIE. Ponizej jest
komunikat : ' Jesli masz swiadomosc ....." ble ble - uswiadomiony zostalem
jak mialem 15 lat ;-) Oczywiscie przechodze dalej
W pojawiajacym sie okienku w gornej czesci zatytulowanej "UDOSTEPNIANIE I
ZABEZPIECZENIA LOKALNE" Ponizej 2 akapit jest tekst: "Aby uczynic ten folder
i jego podfoldery prywatnymi i dostepnymi tylko dla Ciebie, zaznacza ponizsze
pole wyboru:
[]Uczyn ten folder folderem prywatnym"
Problem jest w tym ze te pole wyboru nie jest aktywne. Co to za wybor, wybor
z jednego ;-) Z jednego to ja garka ziemniaki moge jesc ;-)

Ale do rzeczy. Czy ktos umie doradzic i pomoc jak sprawic aby zrobic folder
prywatnym jedynie dla jednego uzytkownika? Moze przez jakies haslo dostepu
lub przez ukrycie go dla innego uzytkownika??
Prosze o rade

Pozdrawiam A R C I K