Re: Moje hasło wygasło!!??

Autor: Paweł Filipiak <pfilipiak_at_poczta.fm>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 11:10:46 MET

Użytkownik "styx" <pzbWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:40aa.0000083a.41ef7920@newsgate.onet.pl...
> [...]
> Od kilkunastu dni podczas logowania się dostawałem komunikat, że twoje
> hasło
> wygasnie za 14,13,12...dni itd. Czy chcesz je zmienić?
> Potwierdzałem, że nie. I dzisiaj wklepując login i hasło system napisał,
> że
> moje hasło jest nieprawidłowe i nie mogę się zalogować w sieci
> lokalnej(serwer
> wspólny mojego dostawcy) Loguję się (ale tylko na swoim kompie) po
> wcześniejszym wypięciu kabla sieciowego. Gdy go podłączę nie widzę zasobów
> sieci lokalnej ale mam dostęp do internetu. Co jest grane?

no przecież system napisał Ci co jest nie tak. Hasło miało określoną
ważność, dostawałeś ostrzeżenia, że wygaśnie. No i wygasło. Trzeba było
zmienić jak były ostrzeżenia.

Serwisant mojego
> dostawcy netu poradził mi, abym odinstalował wszystkie poprawki i serwis
> paki???

rotfl. A nie poradził Ci żebyś rozebrał komputer na składowe i złożył z
powrotem? To się nadaje na p.r.h.n. Zmień "dostawcę" internetu.

--
pozdrawiam,
Paweł Filipiak, gg 2791867