Re: trzymanie EXEków - dlaczego?

Autor: Marek Wierzbicki <marek.wierzbickiiiii_at_azymuttttt.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 08:58:43 MET

> Tak, nie wiesz. To nie jest tak, że cały kod
> jest wczytywany do pamięci. Raczej tworzony jest "file mapping" dla tego
> pliku.

OK. Nie za bardzo wiem po co, ale niech będzie. Ale wytłumacz mi w takim
razie jak to jest w przypadku programów kompresowanych np. UPX-em. Wszędzie
sie pisze, ze program jest dekompresowany przy wciąganiu do pamięci.

A poza tym myślałem, że możliwe jest oflagowanie pliku, żeby go nie trzymać
w postaci file mapping (niesytemowe)

Marek