FreeDos 9.0 bez pozwolenia(!) narobil mi klopotow

Autor: Green <*cotrzebausun*zdrw_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 04:43:51 MET

Korzystałem z płytki CD PCFormat'a (Niezbędnik) na którym jest tam też
umieszczony _samo_bootujacy sie System FreeDos.
Przez _zapomnienie_ pozostawiłem płytke w napędzie.
Przy kolejnym (nienadzorowanym) uruchomieniu komputera (Win2000)
ten p.... FreeDos sam wystartował, i po zapodanym opóźnieniu-
zaczął się instalować!

Co najgorsze, to sie dobrze nie zainstalował,
(błędy które uniemożliwiają jego wystartowanie)
a na dodatek unieruchomił mi mego Windows2000 !.

Powstał jakiś plik FDconfig.bat, który zostawia komunikat:
"No Kernel" i oba systemy stoją...
Próbowałem fixmbr, i nic.
Fixboot tez niczego nie dał.
W komputerze sa dwa dyski
Windows2000 jest na E:\Winnt

W tym FreeDos nie widze żadnych opcji odinstalowania!
Czy znalazłby ktos z was rade na uaktywnienie mego Windows2000?

Jak usunąć tą niedokończona błędną instalacje i odblokowac W2000?

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848