Windows XP SP2 i TWAIN

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 23:34:51 MET

Witam.

Trochę bardziej chodzi tu o sprzęt, ale...
Ktoś może wie jak windows XP i gdzie sobie definiuje odnośnie uruchamiania
sterowników TWAIN?

O co chodzi:
skaner Mustek 1200UB Plus, instaluję sterowniki zgodnie z instrukcją na
stronie musteka. Nie ważne czy to są stery z oryginalnej płyty czy z netu.
Objaw jest ten sam: nie uruchamia się ui.exe - w sterownikach TWAIN jest to
panel na którym mogę ustawić parametry skanowania, zrobić preskan,
przykadrować i dopiero kliknąć SKANUJ.

Po prostu wybierając skaner w jakimkolwiek programie i klikając pobierz
obraz, ten sobie w najlepsze skanuje od razu calusienką kartkę.

Co jest grane?
Jest Katalog TWAIN_32, jest w nim podkatalog ze sterownikami, tam jest ten
panel
UI.exe ale odpalenie jego samego też nic nie daje (tzn nie można skanować).

Czemu WinXP SP2 nie odpala TWAIN'a?

Wcześniej był XP bez jakichkolwiek SP i działał panel. Ale nałapał tyle
badziewia z netu że musiałem koleżance przeinstalować od zera, dałem XP od
razu z SP2 i wszystko ładnie działa oprócz TWAIN tego skanera.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.