IIS - zmienilem haslo na IWAM

Autor: piotr <d_at_d.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 22:09:44 MET

Witam,

Mam problem z IIS na kontrolerze domeny, przyznaje zmienilem haslo na
IWAM_machine i teraz mam problem, nie moge odpalic SUS'a,

otrzymuje komunikaty w przegladarece IE http -500 internal server error,

w dzienniku zdarzen mam: "Model DCOM odebral blad "Pokrywajaca sie operacja
We/Wy jest w toku. " i nie
byl w stanie wykonac zalogowania .\IWAM_MOJKOMP w celu uruchomienia serwera:
{3D14228D-FBE1-11D0-995D-00C04FD919C1}
"
czyli chyba brak synchronizacji? co moge zrobic aby to naprawic?

dzieki za pomoc