Straasznie dugie logowanie

Autor: Pawel Szczawinski <szczawinski_at_n.o.s.p.a.m.gazeta.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 21:24:06 MET

Jest serwer na Windows 2000 Server, kontroler domeny, do którego jest
podpiętych kilkunastu klientów z XP. Od pewnego czasu mam problem z
logowaniem na dwóch maszynach - czasem trwa to 5-7 minut. Nie jest to
raczej problem zwiazany z konfiguracją komputera, bo wszystkie maszyny
to klony, zarówno jeśli idzie o sprzęt jak i soft, poza tym jeden z nich
jest właśnie po reinstalacji wszystkiego. Nie jest to też problem
kabelkowy, bo przepinałem je w inne miejsca i jest to samo. Podejrzewam,
że to coś z serwerem, ale nie mam pojęcia co, a w każdym razie niczego
(świadomie) nie przestawiałem.
Zasoby wszystkich userów są przechowywane na serwerze, ale pliki offline
są wyłączone.

Pawel Szczawinski