profile mobilne

Autor: Mariusz Pasieczny <mpasieczny_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 16:08:12 MET

czolem.
podlaczylem sobie komputerek na w2k3 server do domenki (kontroler stoi na
sambie 2.2x o ile to istotne) i mam problem z profilami. otoz windows sam
automatycznie ustawil dany profil na mobilny i teraz nie trzyma wogole
ustawien. zmiana profilu na lokalny nic nie dala. a co najlepsze to zmiana
dala mi tyle, ze niejako skopiowal mi profil mobilny i nadpisal nim profil
lokalny (wszystkie ustawienia padly). czy ktos moze mi podpowiedziec co jest
nie tak?