Re: Problem z partcją przy kopiowaniu dużych plików

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 23:56:42 MET

Użytkownik "Norbert Czulewicz" <norbert.czulewicz@NOSPAM.pl> napisał w
wiadomości news:csep0g$8ot$2@news.onet.pl
> Dwa miesiące temu kupiłem sobie nowy dysk Samsunga 160GB (SP1614N).
> Dysk podzieliłem na dwie partycje 'c' i 'd'. Przez pewien okres
> wszystko było OK. Postanowiłem się pobawić nagrywarką DVD i tu zaczął
> się problem. Zacząłem kopiować duże pliki (ponad 1GB) z partcji na
> partcję. W ramach tej samej partcji. W czasie tej operacji NTFS na
> pierwszej partcji 'c' zaczyna się sypać. Najczęściej reboot i system
> już się nie ładuje. Parttion Magic pokazuje błędy na partycji. Norton
[...]

Ech... Windows W2k (oraz XP) po przekroczeniu granicy 128 GB zaczyna po
prostu nadpisywać dysk od początku. Remedium na to jest włączenie
obsługi dużych dysków twardych, tj. adresowania 48-bitowego.

305098 - Obsługa 48-bitowego trybu LBA dla dysków ATAPI w systemie
Windows 2000
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;q305098

/odpowiadając zmień px na pl/