Re: Co to jest OOCCSVC

Autor: Olo <wz500_at_jc.cy>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 23:06:12 MET

> Nie instalowałeś przypadkiem ostatnio tego programu:
> http://www.oo-software.com/en/products/ooccpro/index.html ?

Nie chce się ta strona otworzyć, ale pewnie (tak się domyślam) jest
tam program do optymalizacji pamięci, mam go zainstalowanego i to on
tak bruzdzi, ale przed reinstalacją systemu też go miałem
zainstalowanego i wszystko było OK, program działał, ale dysk nie
chodził non stop tak jak teraz, więc może teraz coś skopałem podczas
instalacji?

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.