Co to jest OOCCSVC

Autor: Olo <wz500_at_jc.cy>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 21:03:07 MET

Ostatnio po przeinstalowaniu windy zauważyłem, iż przez cały czas "coś
grzebie na dysku", znalazłem iz przyczyna tego jest "OOCCSVC.exe" co
to jest za g....no, co on robi i do czego służy ten proces? Proszę o
odpowiedź: czy mam to wywalić, (jeśli tak to jak to zrobić), a jeśli
ma zostać to co zrobić aby nie czytał cały czas z dysku, bo w sumie to
chyba okropnie muli kompa. Proszę o pomoc bo w google za wiele na ten
temat nie znalazłem.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.