brak klawiatury

Autor: Piotr <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 18:22:58 MET

Coś zaszkodziło XPkowi i nie widzi klawiatury,klawiatura fizycznie sprawna
bo działa w DOS, da się wejść na jakiegoś USERa, ale z ADMINem kłopot bo nie
da się wpisać hasła, po pewnych sztukach z kopiowaniem hasła z pliku ADMIN
ruszył, ale konfiguracja klawiatury jest nieosiągalna.
Komputer jest kilkaset kilometrów dalej i mam z właścicielem tylko kontakt
telefoniczny, może ktoś z Was miał taka przygodę i wie co z tym mozna
zrobić?
Wiem że informacje na temat uszkodzenia są mizerne, ale to wszystko co wiem.