Wirus ??

Autor: Scowron <scowron_at_o2.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 17:06:00 MET

                Witam
        Nie wiem czy odpowiednia grupa ale zaryzykuje.
Mam taki problem a raczej nie ja tylko ktos z mojej rodziny. Razu pewnego
zlapali jakiegos wirusa, ktory zaladowal sie do biosu. W biosie wylaczona
byla opcja dotyczaca wirusów (tzn nie pamietam jak to sie nazywa dokladnie
ale mysle ze wszyscy wiedza). No wiec wlaczylem ta opcje i
przeinstalowalem system (tzn nie ja tylko oni w98). Ale zlapali znowu
wirusa a moze to ten stary, wiec usunalem partycje na dysku i zrobilem
format. Z pewnymi oporami ale jakos sie udalo. Wspomne wczesniej ze
PartitionMagic8 nie chcial zwiekszyc partycji systemowej wyskakiwalo cos w
rodzaju : dos juz uruchomiony czy chcesz go zrestartowac czy uruchomic
system windows.
        Z racji tej ze cd rom nie chce bootowac kazalem im przegrac instalke na
d. Ale okazalo
sie ze nie chce ruszyc. Pisze ze nie rozpoznaje systemu plikow czy cos
takiego. Czy to moze spowodowane tym wirusem? A moze jakies inny problem??

        Pozdr Scowron

--
M2 - Opera