Spsułem Officea

Autor: Krzysztof Trybowski <trybowski_at_gazeta.pl.invalidd>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 16:29:57 MET

Witajcie,

W którymś katalogu Windows (XP) były pliki instalacyjne różnych programów
(.msi). Uznałem, że mam je na płycie lub na dysku i wykasowałem je.
Niestety okazuje się, że był to fragment jakiegoś kretyńskiego wynalazku
MS: teraz nie mogę odinstalować Office'a, nadinstalować go ponownie, słowem
nic z nim nie mogę zrobić. Szuka wykasowanych plików, a nie zadowala się
płytą, ponieważ na dysku pliki są nowsze (dzięki Office Update).

Pomijając już fakt, że takie rozwiązanie jest bez sensu (brak opcji
"force", która nadpisałaby nowsze pliki starszymi z CD), to pasowałoby to
jakoś naprawić. Jakieś sugestie?

pzdr.