Przechwytywanie strumienia Windows Media Playera

Autor: Jacek \ <plumpixjr_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 15:50:30 MET

Witam!
Potrzebuję przechwycić strumień pliku Windows Media Playera typu *.wmv i
zgrać go na dysk, gdyż prędkość mojego łącza uniemożliwia normalne
odtwarzanie tego strumienia, a chciałbym to zobaczyć i posłuchać w normalny
sposób, bez zarywania i utraty jakości.
Niestety opcje samego WMP uniemożliwiają skopiowanie pliku, który jest
odtwarzany ze strony jakiejś rozgłośni.
Nie potrafię także znaleźć w systemie pliku tymczasoawego, w którym jest on
buforowany.
Być może plik tymczasowy ma całkiem inną nazwę ?

Jedynie co mi się udało znaleźć to plik opisujący źródło tego strumienia:

<ASX Version="3.0">
<AUTHOR>Streaming Media by Invision</AUTHOR>
<TITLE>Korg USA</TITLE>
<PARAM name="Gear" value="PA1X Pro"/>

 <ENTRY>
  <REF