Re: Połączenie internetowe

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 13:43:59 MET

Przemysław Kapłon wrote:

> Mam Windows XP home edition. Przy ka?dym starcie systemu komputer
> próbuje ??czy? si? z internetem. Czy mo?na jako? wykry? jaki
> program wywo?uje to po??czenie?

http://www.pcworld.com/howto/article/0,aid,15964,00.asp by się pozbyc
"zjawiska". Zazwyczaj łączyć próbują się automaty, które włączyłeś sam
- update różnych programów (w tym systemu), komunikatory i inne.

PS. Sprawdź konfigurację czytnika, bo masz problem z polskimi
literkami.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk