[HELP] PRoblem z Uzytkownikami/logowaniem

Autor: Nighrider <namolas_at_gazeta.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 02:56:50 MET

Witajcie

od zainstalowania XP Pro przez miesiac mialem jednego uzytkownika
'Administrator' , ktory logowal sie domyslnie.

Ostatnio dodalem drugie konto - 'USER' na prawach administratora...

I teraz taka mam sytuacje :
- nie moge uzyskac ekranu powitalnego, zeby byly oba konta do wyboru
- za kazdym razem loguje sie domyslnie 'USER'
-przy opcji WYLOGUJ nie mozna przelaczyc na kogos innego...
- bedac zalogowanym jako 'USER' w uzytkownikach NIE MA W ogole tego konta
'Administrator', widac wtedy tylko konto 'Guest' niekatywne...
- zeby wejsc na konto 'Administrator' musze odznaczyc szybkie logowanie itp.
i po wylogowaniu tradycyjnym (bez tych ikonek i innych przelaczen) musze
RECZNIE wpisac ''Administrator" , zeby dostac sie na to poprzednie konto...

HELP - jak mam zrobic, zeby oba konta na prawach administratora byly do
wyboru, dlaczego tamto pierwsze konto mi znika....