TS Client - problem - limit czasu

Autor: roberth <qurde_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 17:33:30 MET

Witam
Dziś rano pojawił mi się problem z logowaniem przez klienta terminali
Serwer to win2k serv z uruchomionym serwerem terminali, klient to win2k
prof.
Jeszcze do wczoraj było wsio OK, od rana mam "Upłynął limit czasu
połączenia...." pingi do serweta 13-16 ms przes "otocz sieć" dostaje
się do udostępnionych zasobów bez problemów a przez TS nie mogę się
zalogować. Nadmienie że tylko z jednego komputera, na innym w2k prof
logowanie przez terminal idzie w trymiga ;)
Macie jakieś pomysły ??

pozdr roberth

--
roberth.lublin.trek4300